09 juni 2017

Nailart Summer vacation

Hoi lieve lezers! Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag heb ik weer een nailart voor jullie en dit is de eerste zomerse nailart weer sinds een half jaar. Vond dat wel weer kon want we zitten natuurlijk alweer in juni en we hebben al weer een paar mooie zomerse dagen gehad! Kijk je gezellig mee naar de nailart?


Sorry voor mijn droge nagelriemen en vingers trouwens, ook al is het mooier weer. Mijn handen en vooral mijn nagelriemen zijn nog steeds erg droog. 




Ik heb voor deze nailart weer eens mijn stempelsetje uit het laatje gepakt. En van een stempelplate van Dashica heb ik vakantie afbeeldingen uitgezocht.


Maar laten we eerst met de ondergrond beginnen. Ik wou weer graag een mooie overloop van kleuren maken, dit heb ik gedaan met de kleuren blauw, geel en dit peachy kleurtje op de foto. 


Zulke ondergronden blijven toch mijn favoriete basis ondergronden, tenminste dan moet je de figuurtjes wel rustiger houden met minder kleur natuurlijk. 


Met een zwarte nagellak heb ik vervolgens de palmbomen, zeilboot en dolfijn op mijn nagels gestempeld. 


Op mijn duim heb ik een full size patroon gestempeld voor wat afwisseling. Normaal laat ik nooit mijn duim zien bij nailart of swatches, maar dit keer kon ik het niet laten bij deze stempel afbeelding haha. 

Zelf vind ik hem lekker zomers geworden, ben er best tevreden over! 

Wat vind jij van deze nailart? 


1 opmerking: