28 april 2017

Essie- Russian Roulette

Hoi! Hoop dat jullie een leuke koningsdag gehad hebben gister. Ik zeker wel! En vandaag heb ik weer eens een swatch van een lakje voor jullie. Misschien hebben sommige hem al op instagram gezien, daar had ik namelijk de vraag gesteld of jullie konden raden welk lakje dit was. En hij is geraden door Imke! Hij is namelijk van Essie! Benieuwd naar het lakje? Kijk dan gauw mee!

Zo in het flesje ziet hij er mooi klassiek rood uit. Hij komt ook uit de Russian roulette collectie waaronder dit gelijknamige lakje hoort. En is ondertussen onderdeel geworden van de vaste collectie van Essie! Ik kan alvast verklappen dat ik hem echt heel mooi vind! Daar later meer over ;)



De nagellak flesjes van Essie vind ik altijd erg chique, niet teveel poes pas gewoon lekker simpel. De nieuwe flesjes zijn nog een stuk mooier, jammer genoeg zijn die er nog niet bij de Etos. 


Het kwastje van dit lakje is net zoals de andere Essie lakjes fijn, niet te groot en niet te klein. Eigenlijk dus precies goed! 



En dit is hem dan! Een prachtige klassiek rode kleur, die ook best goed dekt. Je hebt er 2 laagjes voor nodig om hem volledig dekkend te krijgen. Op deze foto draag ik hem met 1 laagje. 


En op onderstaande foto heb ik 2 laagjes aangebracht. Met 2 laagjes is de kleur rood nog intenser. Hij blijft bij mij 2 dagen zitten zonder te chippen. Dat is wel ongeveer normaal want bij mij blijft nagellak bijna nooit lang zitten haha.


Ik ben super blij met dit lakje en ga hem zeker vaker dragen, ik hou van dit soort felle rode kleuren. 



 Hij is onder andere te koop bij de Etos voor 9,99 euro.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs,
Ilse  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten