23 januari 2017

Essence- 189 New York City Call

Hoi! Vandaag heb ik een keer weer een nagel swatch van een lakje van Essence. Dit lakje is van The Satin collectie die dit najaar is uitgebracht door Essence. En hij heet New York city call. Benieuwd naar de kleur? Kijk dan gauw mee!

New York City Call is een nude kleurig lakje met een bruine ondertoon met mooie shimmers er in. Hij dekt goed in 2 laagjes en het kwastje brengt ook fijn aan zoals de meeste lakjes van Essence. 


Zelf vind ik het kleurtje wel wat weg hebben van een Suède tint. Mooi draagbaar kleurtje, ook prima voor in de winter. 


Ik kon eigenlijk niet ophouden met foto's maken van dit lakje, want wat is hij mooi! Als je hem aanbrengt glanst hij heel mooi en als hij wat opdroogt wordt hij steeds meer mat. Grappig want er staat niet op dat hij mat opdroogt haha


Maar de shimmer vind ik echt heel mooi! 


Ik ben wel blij verrast door dit lakje van Essence. Je hebt nog een lakje van The Satin collectie, maar die vond ik een stuk minder mooi, ben er wel blij mee. 

Wat vind jij van dit lakje? 



2 opmerkingen: