12 december 2016

De leukste pinterest nailarts op een rij #winter

Op Pinterest heb je altijd zo veel leuke inspiratie nailarts. Vandaag deel ik een paar hele leuke maar ook wel veel moeilijke nailarts met jullie. Maar dat is ook wel weer een uitdaging om ze te maken. Ik heb zelf niet zo heel veel tijd meer om mijn nagels te doen, ben druk met de verhuizing bezig. Ja ja we gaan verhuizen, naar een vrijstaand huis echt heel leuk. Maar is ook zeker heel druk en dan is het op het werk ook steeds drukker omdat de feestdagen eraan komen.

Maar het komt vast wel goed alleen heb ik nu iets minder tijd voor mijn blog jammer genoeg. Maar goed terug naar de nailarts, bovenstaande nailart heb ik vorig jaar met kerst gemaakt en vond het leuk om hem nog een keer te delen, wat vind hem zelf heel goed gelukt! 



Dit beertje is zooo cute! Lijkt mij heel moeilijk om te maken. Hij is echt heel mooi!


Deze sneeuwpop is ook heel mooi geworden! Deze is denk ik wat makkelijker na te maken, wel heel strak gedaan al die lijnen. Qlenka Simeglazka maakte deze nailart! 


Deze kon ik je ook niet weerhouden! Toen ik deze dacht ik echt WAUW wat knap gemaakt! Zo mooi! 

Nog een sneeuwpop die ook al zo mooi is! Anna Chalova heeft deze gemaakt, super knap! 


Kerstballen deze zijn zo mooi glinsterend! Hele mooi kerstballen! 


Deze dromenvanger nailart is gemaakt door Stephs Nails. Heel mooi met de kleur blauw, bruin en glitters! 

Kon jullie er nog veel meer laten zien, maar dan zou het artikel wel heel lang worden haha ;)
Daarom laat ik het even hierbij. 

Hoop dat jullie weer leuke inspiratie hierdoor hebben opgedaan. Ik in ieder geval wel! :D

Sorry als er niet zoveel artikelen online komen, ben namelijk druk met de verhuizing. 

Liefs,
Ilse


6 opmerkingen:

  1. Joh, dat zijn gewoon schilderijen! Wat een prachtige nail arts zeg, dat zou ik echt niet op die manier na kunnen maken. De beertjes zijn m'n favoriet, zo leuk en zo mooi gemaakt :) Succes met verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies! Vind het zelf ook echt kunstwerken, lijkt mij zo gaaf als je dat zo kan maken ;)
      Dank je wel!

      Verwijderen