05 december 2016

COTM Sinterklaas

Hoi! Vandaag is het 5 december of te wel sinterklaas is jarig! Vandaag hebben wij met de COTM het thema sinterklaas. Kijk je mee naar alle leuke creaties?

Sinterklaas vind ik altijd een leuk thema. Je kunt er ook best veel kanten mee op. Op mijn wijsvinger en middelvinger nagel heb ik een pietje en sinterklaas getekend. Ik vond het leuk om er een veertje bij te doen en vond er nog een onder in mijn nailart laatje. 


Op mijn ringvingernagel heb ik allemaal pakjes gestempeld met een stempel en een plate. Ook banketletters horen er wel een beetje bij en die tekende ik op mijn pink nagel. 

En dan nu de creaties van de andere meiden! 





Malinka heeft er iets moois van gemaakt met veel verschillende afbeeldingen. Van chocolade letters tot sinterklaas liedjes alles vind je terug in deze nailart! 




Cindy heeft sinterklaas en de pieten aan het werk getekend. Alle pakjes bezorgen over de schoorstenen, heel leuk! 




Kim heeft er ook een feestelijke nailart van gemaakt. De glitters met het rood/bruine kleurtje staat mooi bij elkaar!





Imke heeft hele leuke pieten mutsjes getekend en de mijter van Sinterklaas is ook erg mooi geworden!






Diana heeft ook sinterklaas en de pieten getekend met het grote boek erbij, heel leuk! 






Mandy heeft super leuke decals gemaakt met onder andere een stoomboot!





De nagels van Norma zijn heel vrolijk met dat blauwe kleurtje, mooie pakjes en onder andere ook chocolade letters staan er op, super leuk gedaan! 

Dit waren alle sinterklaas creaties! Volgende maand is er weer een nieuwe COTM.

Welke vind jij het mooiste? En ga jij vanavond nog pakjesavond vieren? 

Liefs,
Ilse






5 opmerkingen:

  1. Ik blijf het erg leuk vinden om van zelfde thema zuivel verschillende dingen te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Ilse! Vooral ook met die veer erbij. Heel grappig om te zien dat we allebei Sint en Piet getekend hebben, maar het er toch heel anders uitziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die veer maakt het echt helemaal af! Heel leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat pietje vind ik zo cute! Komt ook door die veer erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ilse, wat heb jij weer een leuke nail art gemaakt. Dat veertje is echt geniaal gevonden. Benieuwd wat je voor de volgende challenge gaat bedenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen