29 september 2016

Nageltrends herfst/winter 2016- 2017

De herfst heeft alweer zijn intrede gedaan, maar aan het weer is het nog niet heel erg te merken. Wat was het zondag lekker weer, maar vandaag heb ik toch al de nageltrends voor de herfst en winter van 2016-2017 voor jullie. Ook benieuwd wat je dit najaar en de winter gerust op je nagels kan dragen? Lees dan leuk mee!


Deze week werk ik 6 dagen vandaar dat er afgelopen maandag geen nailart online is gekomen, aankomende maandag kan je, je weer verheugen op een nieuwe COTM. Maar nu eerst de nageltrends van dit najaar.

Marineblauw


Wat dit najaar en de winter een mooie kleur is om te dragen is marineblauw! En dan vooral met glitters, vind die combinatie zelf ook erg mooi. Marineblauw kan je natuurlijk ook zonder glitters dragen.

Beige



Beige en nude kleuren kan je ook gerust dragen dit najaar. Met of zonder glitters alles kan. 

Leger en seafoam groen



Groen is ook in dit najaar, al vind ik licht groen persoonlijk meer een lente kleurtje, maar leger groen is wel een mooi herfst kleurtje. 


Klassiek rood


Rood kan natuurlijk altijd! Klassiek fel rood is ook een prima kerst kleurtje of gewoon voor een avondje uit. 

Grijs


De 50 shades of grey tinten zijn ook nog steeds hot op je nagels Nou zou ik ze zelf niet zo snel dragen maar het kan zeker chique staan en past bij elke outfit. Ook zilver en metallic tinten zijn in dit najaar.  Bron

De nailarts

Hieronder laat ik je de nailart technieken zien die in zijn en die goed na te maken zijn. Bron.

French manicure

De gewone french manicure kennen we natuurlijk al heel lang en wordt misschien een beetje saai, maar nu kan je de french manicure met allerlei kleuren doen bijvoorbeeld rood met goud of zilver kan erg leuk staan. 


Marmer en diamantjes

Wat ik zelf heel erg mooi vind is marmer, en ook dat is helemaal in voor op je nagels. Ook kan je lekker in de weer dit najaar met diamantjes, rhinestones etc. 


Grafische nailart

De 90's zijn ook weer terug, want de grafische patronen zijn dit najaar weer helemaal hot. 


Glitters

Glitters daar hou ik van! Leuk voor de glitter girls onder ons, glitters hoef je niet alleen met kerst te dragen, je kunt ze nu ook gewoon de hele winter op je nagels hebben! 



Streepjes

Streepjes zijn lekker casual en maken je look soms echt leuker! Je moet er natuurlijk wel een vaste hand voor hebben ;D 


Zilver

We gaan ook weer voor nailarts met een zilveren tintje, alles kan of het nu zilveren hartjes zijn of streepjes. 


Taupe

Met de kleur taupe hoef je geen nailart te maken, want alleen de kleur op je nagels is deze herfst en winter al genoeg, dus hou je niet zo van nailart dan kan dat ook heel leuk zijn!

Printjes

Ook printjes zoals marmer maar ook fruit nailarts zijn in, lekker vrolijkheid in de koude wintermaanden op je nagels! 


Dit waren alle trends van aankomende herfst en winter. Ik vind de marmer trend heel leuk, dat ga ik ook zeker nog een keer maken.

Welke trend vind jij de leukste? 




4 opmerkingen:

  1. Groen heeft ook wel wat! En vind de rest sowieso al mooi. Leuk dat je het ook met nail arts laat zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg deze trends eigenlijk helemaal niet zo, ik draag waar ik zin in heb, oeps hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg nooit trend van nagellak , want ik draag eigenlijk gewoon waar ik op dat moment in de mood voor ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke trends, ik vind zelfs de effe kleurtjes het mooist. Die groene bijvoorbeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen