09 augustus 2016

Nailart Roses

Hoi! Een dag later als normaal, maar vandaag heb ik weer een nieuwe nailart die ik graag aan je wil laten zien. Voor het eerst heb ik mijn waaier kwast gebruikt voor deze nailart. Kijk je mee?

Voor deze nailart heb ik eerst mijn nagels met dit lakje van de Rimmel salon pro lijn gelakt. 


De rozen heb ik gestempeld en daarbij heb ik de stempelplate van Nailways, spring time- love is in the air gebruikt. En dan de afbeelding linksonder. 



Ik heb de rozen gestempeld met een witte stempellak en de helft van de rozen ingekleurd met een rode kleur. 

Vervolgens heb ik mijn ringvingernagel een waaier kwast met een witte nagellak gebruikt om een mooi effect te krijgen. Alleen met de waaier kwast vond ik een beetje kaal, dus heb ik er nog een roos op gestempeld. 


Zelf vind ik de nailart best leuk en vrolijk geworden! 


Wat vind jij van deze nailart? 




6 opmerkingen: