29 augustus 2016

Inspiratie back to school nailarts

Hoi, hoi! Vandaag begint voor veel mensen de school weer, ook ik begin vandaag aan mijn nieuwe baan. Afgelopen 2 weken heb ik 6 dagen per week gewerkt bij mijn oude baan, waardoor ik geen tijd had om een nieuwe nailart te maken. Dus vandaag even een aantal back to school nailarts ter inspiratie.


Kwam net trouwens tot de ontdekking dat niemand ooit een back to work nailart maakt haha. Laat ik daar volgende week eens mee aan de slag gaan, lijkt mij wel leuk ;D

Goed genoeg gekletst, over naar de back to school inspiratie nailarts. Ik heb er een paar mooie uitgezocht die ik hier aan jullie laat zien. Als je op de afbeeldingen klikt, word je doorgestuurd naar de maker van de nailarts.



Het vak tekenen vond ik op de middelbare school altijd leuk, ook al kon ik niet zo goed tekenen haha.


Amerikaanse schoolbussen vind ik altijd zo leuk, jammer dat ze hier niet rijden. Maar ken ze nog van de sims, daar zijn ze wel in te zien haha


Ook dit is een Amerikaanse schoolbus met kinderen erin, zo leuk! 


Deze worm is zo gedetallieerd getekend, heel knap! Ook ik lees graag boeken, dus wel een toepasselijke nailart ;D


Deze spelende en blije kinderen in de pauze is ook heel mooi!



Ook een potlood en schriften heb je op school natuurlijk nodig. 


Ook hebben wij in het eerste jaar van de COTM het thema back to school gehad. Ook daar is genoeg inspiratie te vinden. De link kan je hier vinden.

Ik hoop dat jullie de inspiratie leuk vonden. Volgende week hoop ik weer een nieuwe nailart te kunnen maken. Het thema heb ik al een beetje verklapt (Back to work) ;D En natuurlijk de nieuwe COTM volgende week!!

Moet jij ook weer beginnen met school/werk?

Liefs,
Ilse





6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke back to school nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Gaat dan toch weer kriebelen die schooltijd. Was ook het eerste jaar een thema in de cotm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Back to school is leuk idd. Volgend jaar met de COTM maar weer invoeren 😀

    BeantwoordenVerwijderen