15 augustus 2016

De 12 mooiste nailarts in de afgelopen 3 jaar op INFnails

Hoi! Aankomende vrijdag bestaat INFnails alweer 3 jaar! Wat gaat de tijd snel zeg, het voelt echt niet alsof ik al 3 jaar aan het bloggen ben haha. Vandaag laat ik mijn 12 mooiste nailarts uit de afgelopen 3 jaar zien. Er komt binnenkort ook een leuke winactie aan, hou daarvoor mijn blog in de gaten!



Deze nailart is met mieren getekend op een picknickzeil en met een sappige watermeloen. Je ziet ook met de foto's van toen en nu dat met fotografie skills wel iets verbeterd zijn haha


Converse schoenen ik vind ze nog steeds mooi! Heb neppe van de primark die aan vervanging toe zijn haha. 


Een uiltje met eikels die ik in de herfst van 2 jaar geleden maakte. 


Deze maakte ik in het eerste jaar voor de COTM, vind hem zelf wel romantisch. 


Bloemen, daar word ik altijd vrolijk van! Vooral met zo´n zonnige foto. Deze is van vorige zomer.


Egeltjes zijn zo schattig, deze maakte ik in de herfst van 2015. 


Deze uiltjes zijn echt al oud, die maakte ik toen net mijn blog online was, 3 jaar geleden. Je kunt ook zien dat mijn oude naam er nog op staat. Die ik toen te lang vond haha. 


Het chevron patroon met een accentnagel met bloemetjes, vind ik lekker vrolijk. 


Deze nailart is vorige winter gemaakt met een ijsbeer en sneeuwvlokken. 


De Yorkshire Terrier maakte ik na van een plaatje, vond hem best goed gelukt al zeg ik het zelf ;)


Deze romantische nailart is met waterdecals gemaakt, vind hem leuk met die kleuren bij elkaar. 


And last but not least. Deze kerst nailart met kerstballen. Kerst is nog ver weg, maar vind dit wel een van mijn best gelukte nailarts. 



Ik heb nog meer leuk nieuws, want sinds vrijdag ben ik aangenomen bij een Plus supermarkt voor 32 uur. Eindelijk na een jaar solliciteren, een baan. Ben er heel blij mee. Ik hoop dat ik het goed met mijn blog kan combineren. Als er even wat minder online komt dan weet je waaraan het ligt hihi. Ik probeer het zo goed mogelijk te combineren.

Waarschijnlijk ga ik ook make-up aan mijn blog toevoegen, heb toch de knoop doorgehakt. Vinden jullie dat leuk? Let me know in de comments.  Nailarts blijven wel de boventoon houden, er komt waarschijnlijk gewoon 1 keer in de week een nailart online.

Zonder jullie bestond mijn blog natuurlijk niet zo lang, naja het weegt natuurlijk wel mee, blog natuurlijk voornamelijk voor mijzelf. Maar dat je artikelen gelezen worden is super leuk, dus dank je wel voor alle lieve comments en het lezen van mijn artikelen lieve volgers. 

Welke nailart vind jij het mooiste van de afgelopen 3 jaar? 

12 opmerkingen:

  1. Zo leuk allemaal! Die allstars zijn heel origineel. Die beertjes vind ik ook zo cute :D mooie nailarts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop mooie nail art zo bij elkaar! Ik vind de omantische nailart is met waterdecals erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijna gefeliciteerd dan! Wat een tijd al! De bloemetjes vind ik van deze het leukst. Mooi om zo'n overzicht te zien.
    Proficiat met je baan, spannend hoor. Hopelijk kun je het combineren!
    En beauty erbij vind ik helemaal top,♥ beauty.
    Liefs sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sabrina! Ben blij om te horen dat je beauty ook leuk vind :D

      Verwijderen
  4. Leuk om ze weer terug te zien!
    Je bent creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke en veelzijdige nail arts zeg! Heel creatief gedaan. Leuk dat je al drie jaar blogt :)

    Gefeliciteerd en veel succes met je baan! Wat fijn dat je iets hebt gevonden na een jaar zoeken. Ik kan erover meepraten: ben nu een jaar afgestudeerd (journalistiek) en helaas nog steeds hard op zoek naar een baan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ah wat jammer, hoop voor je dat jij ook snel een baan vind.

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben. En wat je ontzettend veel mooie en originele nail arts gemaakt. Super leuk om ze zo bij elkaar te zien

    BeantwoordenVerwijderen