01 augustus 2016

COTM Vakantie

Hoi! Vandaag is het alweer tijd voor de tweede COTM van dit jaar. Deze valt natuurlijk midden in de zomervakantie en het thema voor deze maand is dan ook vakantie. Kijk je mee naar alle zomerse vakantie nailarts?


Ik zou in het kort nog even uitleggen wat de COTM precies inhoud.

De COTM staat voor challenge off the month en is een nailart challenge. Een keer per maand maken we met 8 meiden een nailart in hetzelfde thema. We mogen zelf weten hoe we de nailart maken als het maar in het thema past. Deze maand is het thema dus vakantie.


Dit is de nailart die ik gemaakt heb in het thema vakantie. Op mijn wijsvinger heb ik een strandbal getekend. De zee hoort natuurlijk ook bij vakantie en op mijn middelvingernagel heb ik een bootje met daarboven een zon getekend. 

 Ik dacht laat ik ook weer eens stempelen, want op mijn middelvinger wilde ik een dolfijn, maar toen bedacht ik dat ik die ook op een stempelplate had staan met hello kitty en golven erbij. Op mijn pinknagel heb ik een stukje strand gemaakt met een palmboom. 

En nu komen de nailarts van de andere meiden:




Cindy van Brilliantnails heeft er echt een zomer nailart van gemaakt met de zee, strand en zelfs een kwal. 




Deze vind ik ook erg mooi! Diana van gek op nagellak heeft de beroemde gebouwen van een aantal landen genomen. 




Malinka heeft een mooie tropische nailart gemaakt met een mooie roze lucht op de achtergrond. 




Kim van Blossomslife heeft nu een nieuwe blog, hierboven vind je het linkje naar haar nieuwe blog. Haar nailart is ook lekker vrolijk geworden met dat roze! 




Imke heeft voor dit thema washi tape op haar nagels gebruikt. Leuk resultaat vind ik. Ze heeft dan ook haar favoriete vakantie gemaakt namelijk zon, zee en strand. 




Mandy heeft er een fruitige en zomerse nailart van gemaakt door watermeloenen te maken.
Vind ze heel goed gelukt. 




Norma heeft ook een zon, zee en strand nailart gemaakt. Leuk zo met die mensen met hoedjes op het strand. 



Dit waren alle nailart voor het thema vakantie. Volgende maand hebben we weer een nieuw thema.

Welke nailart vind jij het mooiste? 








8 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zomerse nail art. Heel leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft. Groetjes, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom al helemaal in de vakantiestemming met al onze nailarts. Tel elke dag af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gemaakt allemaal ik hou zelf ook van nailart maar ben niet super goed heb je tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie! Mijn tip is vooral oefenen oefenen en nog oefenen haha daarmee leer je het het beste. En tutorials kijken op youtube helpt ook heel veel, zo heb ik het ook gedaan. Hoop dat je wat aan de tips hebt, je mag mij altijd een berichtje sturen als je vragen hebt. Succes ermee! Liefs Ilse

      Verwijderen
  5. Lekker vrolijke en zomerse creatie! Ik vind die Hello Kitty zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen