25 juli 2016

Nailart Dromenvanger

Vandaag heb ik weer een vrolijke nailart met zomerse kleuren gemaakt. Dromenvangers zijn niet zo moeilijk om te maken maar wel heel leuk. Kijk je mee?

Als basis voor mijn twee middelste nagels heb ik een licht roze lakje gebruikt. De andere twee nagels heb ik met licht roze en donker roze gestempeld. Daarna heb ik op mijn tip nog een glitterlakje van Kiko gebruikt. 



Op mijn twee middelste nagels heb ik vervolgens met een striper kwastje de dromenvanger getekend. Er moet natuurlijk ook versiering aan de dromenvanger. Met een dottingtool maakte ik de blauwe en roze stippen. Het veertje heb ik met een bruine nagellak en een kwastje getekend. 


Op de wijsvingernagel maakte ik ook twee veertjes maar dan met een blauw lakje. 


Mijn pink besloot ik rustig te houden, daar heb ik verder alleen een roze rhinestone opgeplakt. Zelf vind ik de nailart vrolijk geworden met deze kleuren. En ben ik best wel tevreden met het resultaat. 


Wat vind jij van deze nailart?



8 opmerkingen: