20 juni 2016

Nailart revers ocean

Vandaag heb ik een zomerse nailart gemaakt. Morgen begint de zomer al en de zee en de oceaan met palmbomen en vissen geeft mij altijd het ultieme zomergevoel. Kijk je mee naar de nailart?

Voor deze nailart heb ik een twee stempelplaten gebruikt van Dashica. En verschillende kleuren nagellakjes. 



Eerst heb ik met dit donkerblauwe lakje van rimmel de basis gemaakt, daarna ben ik er met een lichtblauw lakje terwijl de lak nog nat was overheen gegaan. Hierdoor krijg je een mooie kleuren overloop. Met een striper kwastje en een witte nagellak heb ik nog kleine golfjes in het water gemaakt.  

De afbeelding van de stempelplate heb ik op stempel gestempeld en vervolgens ingekleurd met gewone nagellak. Als het droog is een laagje topcoat eroverheen. Wachten totdat het droog is en dan heb je een decal en kan je hem met een pincet voorzichtig los maken van de stempel. 


Op je nagel doe je dan ook een laagje topcoat en kan je het er zo opplakken. Heel makkelijk en je krijgt er mooi resultaat mee. 


Het duurt wel wat langer omdat je moet wachten totdat de stempel droog is, maar het resultaat vind ik wel erg mooi. 

Wat vind jij van deze nailart? 



5 opmerkingen: