26 februari 2016

Kiko- 504

Toen ik een dagje aan het shoppen was in Eindhoven ben ik natuurlijk ook langs de Kiko geweest. Ik zag dit lakje in het schap liggen en dacht gelijk Wauw die glitters! Was benieuwd of je die glitters ook zo goed terug zag op je nagels. Ook benieuwd? Kijk dan gauw mee!

De laatste tijd heb ik echt een zwak voor lakjes met glitter! Het nadeel is soms met glitters dat ze moeilijk op je nagels zijn aan te brengen. Maar toch vind ik lakjes met glitter erg mooi. 




Dit is nummer 504 en is trouwens mijn eerste Kiko lakje. Jammer dat er geen winkel van Kiko bij mij in de buurt is anders ging ik er veel vaker heen haha. Op dit lakje staat dat het een verstevigende en verhardende formule is. 

 Vind de kleur een echt zomer lakje. De glitters verdelen mooi uit over je nagels tijdens het lakken.


Zo mooi ook die glitters die je door het flesje heen ziet. 


Met een close-up foto kan je de kleur en de glitters nog beter zien. Ik snap wel waarom iedereen Kiko nagellak geweldig vind! Ze zijn goedkoop en hebben prachtige kleuren. 


Je betaalt € 2,50 voor een nagellak en Kiko is op een paar plekken in Nederland te koop waaronder in Eindhoven, Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. En in de webshop is Kiko natuurlijk ook te bestellen. 

 Hoeveel Kiko lakjes heb jij in je stash?


9 opmerkingen: