11 december 2015

Spam je blog

Hoi allemaal! Deze week heb ik niet zo heel veel tijd om een artikel te maken, dus mogen jullie zo vlak voor het weekend lekker spammen. Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe blogs te ontdekken en voor jullie leuk om nieuwe volgers te krijgen. ;)

Dus zet je blog lekker in de comments neer, ik kijk sowieso bij alle blogs!

Ik kan alvast verklappen dat maandag er weer een kerst nailart online komt en er staan nog een aantal swatches in de planning. Hou daarvoor mijn blog in de gaten :D

Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Wat aardig dat we mogen spammen. Op mijn blog review ik vele beautyartikelen met een persoonlijke twist. Ik zie je graag op http://etceex.blogspot.com
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoef bij jou niet te spammen, we hebben dezelfde passie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha mag wel hoor, maar inderdaad delen we dezelfde passie ;)

      Verwijderen