07 december 2015

Nailart Kerstballen in de boom

Sinterklaas is alweer het land uit en eigenlijk had ik daarna gelijk zin om een kerst nailart te maken. Kerst is altijd zo gezellig! De komende 3 weken kunnen jullie dan ook een aantal kerst nailarts verwachten op mijn blog. Kijk je mee?

Als basis voor deze nailart heb ik een wit lakje gebruikt en daaroverheen een crème kleurtje met glitters van Miss sporty. 


Bovenaan op mijn nagels heb ik twee dennentakjes getekend, waar de kerstballen aanhangen. Voor de kerstballen heb ik het rode lakje gebruikt van vorig jaar uit de Essence Come to Town kerst collectie. 

Vervolgens heb ik de kerstballen allemaal verschillende designs gegeven voor een leuk effect. Op mijn ringvinger nagel heb ik een cadeautje getekend met in het midden een strikje. De rhinestone maakt het cadeautje helemaal compleet. 


Onder de nagel met het cadeautje heb ik een special effect topper gebruikt van Essence, dat geeft een feestelijk resultaat. Ik ben zelf best wel blij met deze nailart!

Wat vind jij van deze kerst nailart? 



9 opmerkingen: