23 november 2015

Nailart Birthday

Afgelopen donderdag (19 november) was ik jarig en dat vond ik een leuke aanleiding om eens een birthday nailart te maken. Natuurlijk horen daarbij ook cupcakes/taartjes, kijk je mee?

Als basis heb ik met twee verschillende kleuren roze gesponst. Een licht roze een een iets donkerder roze om een mooie overloop te krijgen. 



Daarna maakte ik de cupcakes en maakte er allemaal spikkeltjes in. En een lekkere kers op de cupcake mocht natuurlijk ook niet ontbreken. 


Op mijn middelvingernagel maakte ik met een kwastje het getal 22, want ik ben 22 jaar geworden. Daaromheen heb ik dezelfde spikkels gemaakt als op de cupcakes. 


Op mijn pinknagel heb ik eerst een zwarte lijn gezet en er daarna allemaal vlaggetjes aangemaakt. Ik vind de nailart zelf er best leuk uitzien, heel feestelijk. 

Wat vind jij van deze birthday nailart?



15 opmerkingen:

  1. Wat leuk, gefeliciteerd! Heb vandaag ook een feestnnailart maar dan met 1 twee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Ja ik zag het, vind die van jouw ook super leuk geworden!

      Verwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd en wat een onwijs leuke nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw heel mooi en nog gefeliciteerd!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en feestelijke nail art! Nog gefeliciteerd!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En je nail art is cute!

    BeantwoordenVerwijderen