26 september 2015

Hema Long lasting- 840

Nu het herfst is vind ik het ook wel weer leuk om wat donkerdere kleurtjes op mijn nagels te hebben en vandaag laat ik jullie dit lakje donker blauwe lakje van de Hema zien.  Kijk je mee?


Dit lakje van de Hema is kleurtje nummer 840. Toen ik dit kleurtje in mijn handen had dacht ik is het nu groen of blauw. Eerst dacht ik groen toen blauw toen weer groen. In het flesje ziet dit lakje er namelijk best groen uit.


Maar toen ik hem op nagels lakte was het toch wel echt blauw. Kijk maar naar het flesje lijkt toch echt groen?


En hier lijkt het kleurtje weer blauw op mijn nagels. Denk dat het er net om hangt een mooi mixje tussen groen en blauw. Bovenstaande foto is met een laagje, zoals jullie zien dekt hij vrij goed. 


En dit is met 2 laagjes, mijn nagels zijn helemaal bedekt. Vind het een erg mooi kleurtje, mooie glans zit er ook in! 


 Nog een foto in de zon gemaakt dan zie je de glans nog beter!


Ook het kwastje lakt erg fijn van de long lasting lijn van de Hema. Je kunt de lakjes van de long lasting lijn voor 2,50 vinden bij de Hema. 


Vind jij dit kleurtje meer op groen of blauw lijken?

10 opmerkingen: