20 maart 2015

Pink Gellac verwijderen + tip remover wraps zelf maken

Twee weken geleden liet ik zien hoe je pink gellac aanbrengt. En vandaag heb ik een foto tutorial hoe je dit er weer afhaalt. Veel mensen vinden gellak er af halen een heel gepruts, het duurt inderdaad langer dan dat je nagellak eraf haalt, omdat gellak gewoon iets vaster op je nagels zit. Benieuwd hoe je pink gellac eraf haalt? Kijk dan gauw mee.

Voor het verwijderen van Pink Gellac heb je de Pink Remover nodig. Je kunt Remover wraps erbij kopen, maar natuurlijk kan je dit ook zelf maken. Wat je daarvoor nodig hebt zijn Nailwipes en aluminium folie.

De Pink Gellac was er op 1 nagel af, vandaar dat ik het er weer afhaalde. Voor de rest zat het nog perfect. Voordat je het eraf haalt kan je lichtjes met een vijl over de gellak om het bovenste laagje er een beetje af te vijlen. Zelf doe ik dit meestal niet, want zonder de vijl gaat het er ook goed af.

Voor het er af halen doe je wat Pink Remover op een nailwipe.

De nailwipe leg je dan op je nagel.

En dan doe je er aluminium folie omheen, zodat het blijft zitten. 


Dit doe je met alle nagels en dat laat je dan 10 minuten zitten.

Na 10 minuten in de wraps ziet de gellak er zo uit als bij mijn duim en middelvinger.

Met een rozenhoutstokje kan je zo onder de gellak komen en het voorzichtig los maken en er af halen. Doe dit heel voorzichtig anders kan je, je nagels beschadigen.

Als de gellak er af is, zijn je nagels meestal een beetje wit. Dit komt straks wel goed.

Nu haal ik de andere gellak van mijn nagels. (Had niet meer genoeg nailwipes vandaar dat ik het in stapjes deed)


Zo zien mijn nagels eruit als de gellak er af is. Je ziet dat ze wat wit zijn. Ik ben er daarna lichtjes met een vijl overheen gegaan, zodat alle oneffenheden uit mijn nagels weg zijn.

Dit zijn de losse stukjes gellak die ik net van mijn nagels af heb gehaald. 


Na het vijlen doe ik meestal een nagelverharder op, om mijn nagels wat rust te geven. En smeer ik mijn nagels in met nagelriemolie en doe ik handcrème op. 


En zo zien mijn nagels er daarna uit. Er is niks meer van het witte te zien en je nagels zijn daarna weer mooi. 

Hoop dat je wat aan deze tutorial hebt. Hoe haal jij je gellak er altijd af?






7 opmerkingen:

  1. Is heel handig, zo verwijder ik ook glitterlak en knip mijn celstofdepper altijd in 4 stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad ook een hele handige in 4 stukjes knippen :D

      Verwijderen
  2. Heel erg handig. Ik dacht altijd dat het zo lang moest blijven zitten tot jet vanzelf eraf ging maar dit is wel echt handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee gelukkig hoeft dat niet tot het eraf gaat, volgens gaat het er ook niet vanzelf af als je het er langer op laat zitten. Ja het is zeker handig! ;D

      Verwijderen
  3. Zo deed ik het de laatste keer ook, althans, dan wel met kant en klare pads die ik heel goedkoop scoorde. Maar dit is ook zeker handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met kant en klare pads is het zeker ook heel handig, vind dat altijd zo duur als je het zelf ook kan maken. Maar als je het heel goedkoop kan krijgen is het zeker handig!

      Verwijderen
  4. Handig! Zelf gebruik ik Pink Gellac niet.

    BeantwoordenVerwijderen