05 januari 2015

Nail challenge (COTM) Winter

Het is de eerste maandag van het nieuwe jaar. En veel van jullie moeten vandaag weer naar school of aan het werk. In 2015 gaan we ook lekker door met de nail challenge (COTM). Deze maand is het thema winter. Kijk je mee naar alle leuke creaties?


Bij het thema winter kan je veel verschillende creaties bedenken. Het leukste vind ik zelf altijd sneeuw. Ik heb dan ook een nailart gemaakt met sneeuwvlokken en sneeuwpoppen. Eerst laat ik mijn creatie zien en daarna van de andere meiden van de COTM en als laatste kan je weer stemmen op je favoriet.






Dan de creaties van de andere meiden: 


































Wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt! Moeilijk om te kiezen, welke vind jij het leukste? Stemmen kan hieronder in de poll. 


Welke winter nail art vind jij het mooist?
Creativenails4fun
Infnails
Jewelnails
Lovewithessie
Misslanghaar
Brilliantnails
Xnailartforyou
Nailgloss
Lovelylonnie
Iontrend
Poll Maker



13 opmerkingen:

  1. Leuke nail art, vind de sneeuwpoppen erg leuk!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die freehand sneeuwvlokjes van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk winters met die sneeuwpop en sneeuwvlokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind echt alle creaties weer erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat heb je weer een prachtige manicure gemaakt ;)
    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk thema deze maand en ik vind jouw mani echt heel mooi. De kleur blauw is zo prachtig. En de sneeuwpoppen zijn goed gelukt ⛄️ Liefs Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allemaal erg mooi! Jouw sneeuwvlokjes zijn goed gelukt zo uit de losse pols :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creaties! Ik vind die van jou ook erg leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen