01 september 2014

COTM- Ombre/Water marble

Vandaag zijn we alweer toe aan het derde thema van de COTM, het thema deze maand is Ombre/water marble. Dit thema vond ik erg leuk, maar was ook best een uitdaging. Zelf wou ik graag water marble doen, omdat ik dat nog nooit had gedaan. Dus een uitgelezen kans om het te proberen. Kijk je mee naar alle gemaakte nailarts?











































En de laatste nailart heb ik gemaakt. Op mijn wijsvinger heb ik water marble gedaan en op de anderen heb ik een gradiĆ«nt gesponsd, daarna heb ik er stickers opgeplakt in de vorm van bloemen en strikjes. 


Ik vind alle nailarts weer erg geslaagd! Hieronder kan je stemmen op jouw favoriet! 






Welke techniek nailart vind jij het mooist?
 
pollcode.com free polls
Wat vind jij de leukst gemaakte nailart?

11 opmerkingen:

  1. Dit was een leuk thema! P.s. je poll werkt niet helemaal goed, het vakje vote is er niet bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, vond ik ook! Dankje, heb de poll er weer opnieuw ingezet

      Verwijderen
  2. Ik vind ze allemaal erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw je hebt weer een hele mooie nail art gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan weer! Ik zie dat de poll bij jou ook niet werkt, na hem 5x opnieuw geplaatst te hebben werkt hij nu bij mij wel, vreemd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! oke, inderdaad wel vreemd bij mij doet hij het nu ook weer als het goed is ;)

      Verwijderen
  5. Leuk dat je beide technieken hebt gebruikt en de stickers staan er ook leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke challenge deze maand. Je hebt zelfs beide technieken gebruikt. Top

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kan het zo mooi vinden maar I suck at marbeling :d al zeker 4 x geprobeerd en het faalt keer op keer x

    BeantwoordenVerwijderen