22 juni 2014

Panterprint nailart

Vandaag heb ik een nailart gemaakt die ik gebaseerd heb op mijn shirtje die ik aanhad. Alhoewel ik niet zo heel goed ben in het maken van panterprints. Leek het me toch wel leuk om het een keer weer te maken. Kijk je mee?

Zoals jullie zien zijn mijn vingers een beetje droog, dat komt doordat ik op stage veel in water moet zitten met mijn handen.

Deze kleuren heb ik gebruikt voor de panter nailart.


Een roze, groene, zwarte, witte en bruine nagellak
Voor de basis heb ik nude kleurtje gebruikt van Catrice
Ook heb ik een kwastje en een zwarte striper gebruikt
En Rhinestones


Op dit shirtje heb ik de nailart gebaseerd. Ik heb ongeveer dezelfde kleuren nagellak als het shirtje opgezocht in mijn nagellakstash.

Ik vond niet dat deze nailart een tutorial nodig had. Zoals ik al zei ben ik geen ster in het maken van panter prints haha. Maar toch wou ik hem met jullie delen. De 2 rhinestones vind ik er zelf wel leuk bij staan.
Ik vind deze prints er altijd zo makkelijk uitzien, maar toch wordt het minder mooi dan je dacht. Jammer is dat.

Vinden jullie deze prints ook zo moeilijk om na te maken?

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je nail art echt super mooi gelukt! Als ik zoiets probeer mislukt het altijd, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw dank je wel! haha ja ik vind printjes ook altijd moeilijk om te maken ;)

      Verwijderen
  2. Hij is goed gelukt hoor, oefening baart kunst, het gaat vanzelf beter. :) kon het eerst ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dank je wel! Ja inderdaad het wordt vast ooit wel wat haha ;)

      Verwijderen
  3. Leuk die studs op je duim. Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nailart, mooie kleuren heb je gebruikt voor de panterprintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n creatieve nail art!
    I love it ;)

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kunt er zoveel variaties mee maken. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen