31 mei 2014

Nagelproducten die ik gebruik #Nailart

Als nagelblogger heb je natuurlijk veel nagelspulletjes, en die ga ik 3 weken lang elke vrijdag aan jullie laat zien. Het komt in 3 series en we beginnen vandaag met de Nailart spullen. (Ik had het een beetje druk vandaar dat dit artikel vandaag online komt en niet gister)
Dit zijn Rhinestones en nagelsponsjes om een mooie gradiĆ«nt mee te maken. Deze heb ik gekocht bij nagelshop.nl. Deze sponsjes vind ik echt heel fijn ;) 

Ook heb ik een aantal Waterdecals. Waterdecals vind ik echt heel leuk om mee te werken. En het is ook helemaal niet moeilijk. Met deze pandabeertjes waterdecals heb ik al een keer een nailart gemaakt. Deze vind ik zo schattig. :)

Deze waterdecals heb ik gekregen, eerlijk gezegd vind ik ze niet super leuk haha.


Deze waterdecals vind ik ook heel erg leuk. Allemaal verschillende figuurtjes.

Ook heb ik een aantal nagelstickers. Waterdecals zijn iets anders dan nagelstickers. Waterdecals blijft alleen plakken met water en gewone nagelstickers plakt gewoon vanzelf. ;)


Deze nagelstickers zijn van Essence. Volgens mij kan je deze nu niet meer kopen, wel zijn er nog andere nagelstickers van Essence.



Dit zijn mijn stempelplates, hiermee kan je de leukste figuren op je nagels maken. Al heb je er wel enige oefening voor nodig. Zelf ben ik er ook nog geen expert in ;)
De laatste stempelplate is van Essence. Op die foto daarna zijn de stempelplates van bundlemonster en de rest is van Dashica
. 


Dit zijn full nagelstickers voor over je hele nagel. Hier ga ik nog een tutorial van maken. Deze vind ik erg zelf erg leuk.


Ook is er nog de studio nails set van Essence. Hiermee kan je mooie tiprandjes maken op je nagels, zonder dat je het zelf hoeft te tekenen. Je hebt er een lijn van en met die lijm kan je die tips op je nagels zetten. Goed aandrukken en voila je hebt prachtige nagels. Hier zie je ook nog 2 essence pennen. Deze gebruik ik eigenlijk niet meer, omdat ik liever met kwastjes werk. 


Nail Foils! Dit heb ik zelf nog nooit gedaan, maar ga ik zeker nog een keer doen. Ik zie altijd erg mooie resultaten met de foils.

En als laatste heb ik nog een doosje met nepnagels. Op deze nagels maak ik vaak nailarts om onder andere te kijken of de kleuren leuk bij elkaar staan en om gewoon even te knoeien met nagellak haha. De nailarts die erin zitten heb ik gemaakt op de nepnagels. 


Er zijn nog veel meer nailart spulletjes te verkrijgen. Ik koop vaker nailart spullen op internet dan in de winkels. Gewoon omdat ze bij webshops en op Ebay veel meer keus hebben. En meestal ook goedkoper is



Waar kopen jullie je nailart producten?





5 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie nail art spullen! Leuk om te zien! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk om te zien welke producten jij veel gebruikt!!

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ook maar iets met nail foils gaan doen, zo nieuwsgierig, lijkt me echt heel erg leuk. Leuke nail art collectie, ik heb zelf een berg stickers die ik nooit gebruik haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he ben ook heel benieuwd of dat leuk is en mooi wordt. haha oke, ik ben zelf ook niet zo van de stickers ;)

      Verwijderen