14 mei 2014

Witte nagellak

Er zijn veel witte nagellakken die niet goed dekken. Als je een nailart wil maken is dat niet echt handig. Laatst was ik bij de Big Bazar en zag ik een witte nagellak van Paris Memories die maar 1 euro koste. Dus ik nam hem mee, maar ik verwachte er niet veel van. Tot mijn verbazing dekt dit witte lakje erg goed.



Zo zie je maar weer dat goedkoop niet altijd duurkoop hoeft te zijn. Zo ziet het lakje er op mijn nagels uit. Het nummer van het lakje is 234.

Hij is echt heel mooi wit. Op deze foto heb ik 2 laagjes van dit lakje op. Met l laagje schijnt hij nog wel door, maar met 2 laagjes zijn mijn nagels volledig bedekt.

Het kwastje vind ik ook erg fijn van dit lakje. Het kwastje is te vergelijken met de kwastjes van de Hema. Heel fijn vind ik hem dus :). In het flesje van Paris Memories zit 11 ml.
Kortom een super fijne witte nagellak. Deze is echt een aanrader als je nog een witte nagellak zoekt. Bij de Big Bazar kost dit lakje maar 1 euro. 

Heb jij nog een ander wit lakje wat goed dekt, leuk als je het laat weten in de comments!

1 opmerking:

  1. Zelf draag ik nooit witte nagellak, maa ik vind het wel handig en mooi voor een nail art.

    BeantwoordenVerwijderen