02 april 2014

Swatch: Hema nagellakje 813

Deze swatch heeft mijn vriendin (Alyssa) gemaakt. Zelf vind ik het ook een erg mooi lakje! Het doet mij denken aan de warme zomer. Kijk je mee?



Dit lakje is van de Hema en is nummer 813. Ik vind het altijd jammer dat de lakjes van de Hema geen naam hebben. Dat vind ik toch leuker.

Ik vind de roze, oranje kleur heel mooi. De dekking van dit lakje is ook goed. Hij dekt in 1 a 2 laagjes. Het kwastje van dit lakje vind ze niet heel fijn want ze heeft liever een breder kwastje. Dit kwastje is best wel dun. 

Wat vinden jullie van deze kleur? En wat vinden jullie van Hema lakjes?

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi kleurtje! Krijg je echt bruine handen van lijkt het ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lakje heb ik ook in mijn stash zitten ;)
    Hij is echt super mooi!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen