19 maart 2014

Rimmel Lycra Pro- Blue Vogue

Dit lakje is van de Rimmel pro collectie en is een donkerblauwe kleur wat een beetje neigt naar zwart. Kijk je mee?
Het lakje gebruik ik eigenlijk vrij weinig. De naam van het lakje is Blue Vogue. De naam vind ik er zelf wel bij passen. Ik draag dit lakje niet vaak omdat ik de kleur een beetje donker vind. Het doet me denken aan de koude en donkere winterdagen niet heel feestelijk dus :).

Deze foto is meer in het licht genomen dan ziet Blue Vogue er wel lichter uit dan als je hem in het donker houdt. De dekking van dit lakje is prima. Hij dekt keurig in 2 laagjes. 

Het kwastje van Blue Vogue is ook goed. Hij is niet super breed dat is wel fijn. Rimmel Lycra Pro kost €6,99.

Vind jij deze kleur ook te donker of vind je hem wel leuk?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een hele mooie nagellak, maar ik ben het ook wel met je eens,
    Hij is wat aan de donkere kant :)

    Bedankt voor deze leuke post!
    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van donkere nagellak, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen