15 januari 2014

Swatch: Rimmel London 60 seconds- At Ease

Vandaag swatch ik voor jullie At Ease van Rimmel London. Normaal ben ik niet zo van de bruine lakjes ik gebruik ze wel is voor Nail Arts maar bruine nagellak doe ik meestal niet zomaar op mijn nagels maar deze chocolade bruine kleur vond ik wel heel mooi. Zijn jullie ook benieuwd naar de kleur?





At Ease is een lichtbruin kleurtje. Het heeft een beetje weg van een karamel kleurtje. Wat ik persoonlijk heel mooi vindt.

Dit is een lakje wat volgens Rimmel in 60 seconden droog moet zijn. Dat is niet helemaal waar maar hij is wel sneller droog dan normale nagellak. Hij heeft ongeveer 2 a 3 minuten nodig op zich is dat nog best snel.


Het kwastje van At Ease vind ik wel heel fijn. Hij is niet te breed maar ook niet te dun. En lakt echt heel fijn.
In het potje zit 8 ml dat is bij alle nagellakjes van Rimmel London 60 seconds zo. Deze nagellakjes kan je kopen bij kruidvat en Etos en kosten €4,99.

Wat vinden jullie van deze kleur?

5 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Ik ben gek op Rimmel lakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook van Rimmel Nagellak.
      Deze kleur zit al een tijdje in mijn stash, en ik draag hem nog steeds met veel plezier op mijn nagels ;)

      Xx julia

      Verwijderen
  2. Erg leuk! ik heb je genomineerd voor Liebster Award! kijk op mn blog voor de vragen :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb m ook, ik vind Rimmel best een fijn merk en het kleurtje is mooi naturel.xx

    BeantwoordenVerwijderen