07 december 2013

Nailart: Bloemetjes

Vandaag heb ik een vrolijke nailart voor jullie met bloemetjes. Het is niet echt mooi weer voor bloemen maar ik vond het toch leuk om weer een keer bloemen op mijn nagels te hebben. Vandaar een bloemen nailart. Ik heb de nailart wel een beetje rustig gehouden zodat het toch een beetje bij de tijd van het jaar past. Kijken jullie mee?


Wat heb je nodig?/wat heb ik gebruikt?
Basecoat
Topcoat
Gouden nagellak(Catrice Goldfinger)
Witte nagellak(miss sporty)
Roze nagellak (Rimmel instyle coral)
kwastje
en een Dottingtool

Je begint met de gouden nagellak. Je maak met een kwastje (of striper) de tips van je nagels goud.

Daarna maak je met een dun kwastje 3 lijntjes op je nagels vanaf de tip van je nagels tot ergens in het midden.
Met een dottingtool maak je daarna 5 stipjes bij elkaar en trek je tussen de stipjes lijntjes naar het midden toe dat herhaal je bij het andere bloemetje.


Dan pak je de roze nagellak of de kleur die je wil natuurlijk en zet je een stipje in het midden van de bloem en klaar is je nailart. Ik heb er nog voor gekozen om met wit een paar stipjes aan de zijkant te maken. Om de bloemen met elkaar te verbinden.

301 redirect Vinden jullie bloemen op je nagels ook altijd zo leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten