16 december 2013

Review: D'donna-Small Retro nagellakken

Van Nailways hebben ze altijd een sunday give-away actie en dit keer had ik gewonnen. Ik had 6 nagellakjes gewonnen van het merk D' donna. De collectie heet Small Retro. Een best wel onbekend merk volgens mij, want ik kende het nog niet. Maar dat is ook wel weer leuk dan kan ik weer wat nieuw uitproberen. Dat is altijd leuk!
Kijken jullie mee naar de kleuren?
Dit zijn de kleuren ze hebben helaas geen namen maar nummers dat vind ik wel jammer
v.l.n.r de meest linkse is een donkerblauwe kleur en is nummer E3-3
De tweede is een donkerpaarse kleur met een shimmer erin en dat is nummer E3-1

De derde is een iets lichtere paarse kleur en heeft nummer E3-2
De vierde is ook een donkerblauwe kleur maar iets lichter als de eerste en dit is nummer E3-6
Daarna hebben we een groen lakje met een shimmer en is nummer E3-5
En dan als laatste ook een lichter blauw lakje dat vind ik de mooiste kleur en in dat nummer E3-4.

In de potjes zit 12 ml dat is ongeveer normaal voor nagellak. Ik vind dat de lakjes ook mooi doppen hebben. Ze zijn een beetje goudkleurig. Ik vind wel een minpunt dat ze heel erg stinken meer als bijv. essence of catrice. Voor 6 lakjes betaal je 8,95. Dat is zeker niet duur voor 6 nagellakjes.


301 redirect



Het kwastje is vrij dun maar wel lekker lang dat is wel handig.
Hebben jullie al is van dat merk gehoord?



301 redirect

2 opmerkingen: