15 december 2013

Nailart: met gellac

Ik had deze week voor het eerst de set van pink gellac uitgeprobeerd die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Gellac breng je hetzelfde aan als nagellak. Bij gellac hoef je niet te wachten totdat het droog is maar je moet het laten drogen onder een UV-lamp net als gelnagels. Gellac is een stuk dunner als kunstnagels en is makkelijker weer te verwijderen.

Je hebt verschillende namen voor gellak, soak-off gellak of shellac, gelcolor by OPI, gelish allemaal betekend het hetzelfde namelijk gellak wat droogt onder een UV lamp zonder dat je kunstnagels krijgt. Het blijft ongeveer 2 tot 3 weken zitten. Ik heb van het merk pink gellac. Je hebt verschillende starter sets van en ik heb starter set L die is 149 euro. Daar zitten 4 kleuren gellac bij die jezelf uit mag kiezen.

Dit is kleurtje 124 Caribbean blue en is een beetje een mix tussen blauw en groen en in het lakje zit een mooie shimmer. Met witte gellac heb ik er daarna stipjes opgemaakt voor een leuk effect dat moet je dan ook weer laten drogen onder de UV-lamp. In de potjes zit 15 ml gellac daar kan je ongeveer 40 behandelingen uithalen wat best veel is.



Hebben jullie ook al eens gellak geprobeerd?

301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten