13 november 2013

Review: Catrice- Goldfinger

De feestdagen komen alweer dichterbij en daar horen natuurlijk ook mooie gekleurde nagels bij. Ik ga een lakje reviewen die daar perfect bij past dat is het lakje Goldfinger van Catrice. Dit lakje bestaat al een tijdje en ik heb hem ook al best wel lang maar hij is toch wel de moeite waard om er een review over te schrijven.

Het is een goudkleurig lakje met een mooier shimmer erin. De substantie van het lakje vind ik persoonlijk een beetje dun. Dunner als de andere lakjes van Catrice. Daardoor moet je als je het kwastje eruit haalt een beetje met het kwastje tegen de zijkant van de opening de ergste nagellak eraf halen anders gaat het kwastje druppelen. Het kwastje is ook vrij dik. De nagellak heeft wel heel lang nodig om te drogen daardoor moet je bijvoorbeeld als je er een nailart om wilt maken heel lang wachten voordat je verder kunt dat vind ik wel een minpuntje.
Zo ziet de lak eruit op mijn nagels. Ik vind hem wel mooi. Hij glimt heel mooi en de lak dekt in 2 laagjes met 1 laagje is die nog best wel sheer. Maar dat zijn de meeste nagellakjes wel. Dit vind ik een heel mooi lakje voor kerst en oud en nieuw. Is zeker een aanrader als je gouden nagels wil.

Welk gouden nagellak vinden jullie het mooist?


Follow my blog with Bloglovin 301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten