23 november 2013

Nail art: Cupcakes

Deze week was ik jarig en heb ik een verjaardags nailart gemaakt. Die wou ik graag aan jullie laten zien.  Ik heb voor cupcakes met het getal 20 erop gekozen omdat ik 20 ben geworden.


Hieronder laat ik zien hoe ik deze nailart heb gemaakt


Je hebt nodig:
verschillende kleuren nagellak wat jezelf leuk vind
een kwastje
en een paar rhinestones

Ik heb eerst mijn nagels met een nude kleurtje gelakt van Catrice, die heet ultimate nude van dit kleurtje had ik al een review gemaakt. 
Dan heb ik eerst het bakje gemaakt. Dat heb ik met een beetje oranje/roze kleur gemaakt. Je maakt het door met een gewoon kwastje van een nagellakje over de uiteinde van je nagels te gaan. Dat ziet er dan zo uit. Ik heb het een beetje met riggeltjes erin gemaakt voor een speels effect.

Daarna heb ik er met een kwastje en een witte nagellak lijntjes in gemaakt zodat het op een bakje lijkt.
Dan is de cupcake zelf aan de beurt. Dat heb ik gemaakt met een witte nagellak en met een kwastje heb ik met golvende lijnen de witte nagellak aangebracht. Dat ziet er zo uit:

Daarna heb ik op mijn wijsvinger en middelvinger lijntjes aangebracht met een grijze nagellak zodat het meer op een cupcake lijkt. Op mijn duim en ringvinger heb ik met bruin een chocolade cupcake gemaakt door met bruine nagellak over de witte te gaan en op mijn duim heb ik er chocolade saus over gedaan met een donker bruine nagellak.
Op mijn ringvinger en pink heb ik met bruin en een kwastje het getal 20 getekend.
Als laatste heb ik met een glitter nagellak van essence over de cupcake gelakt (alleen bij mijn wijsvinger en middelvinger). Daarna heb ik er nog rode rhinestones over gedaan zodat het er extra feestelijk uitziet en dat het er uit ziet als een soort van smarties. En klaar zijn je cupcakes!



Maken jullie ook speciale nailarts als jullie jarig zijn?

301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten