06 september 2013

Review: essence nailart pennen

Vandaag ga ik jullie een review van de nailart pennen van essence laten zien.
Ik heb ze ongeveer al 1,5 jaar in mijn nagellak stash maar ze doen het nog steeds. Ik heb de zwarte en de witte. De zwarte heet cool black en de witte pure white  Voordat je ze gebruikt of als ze nieuw zijn moet je een paar keer de punt van de pen indrukken, dan komt er nagellak uit.
Ik gebruik de nailart pennen eigenlijk niet meer omdat ik ze niet echt fijn vind.
Je kunt er niet echt goed mee tekenen en ik vind de punt iets te dik voor de nagels. Je moet er ook steeds weer op drukken om er wat uit te kunnen krijgen dat vind ik niet echt handig. Hij blijft wel lang houdbaar want na 1,5 jaar doen de pennen het nog steeds. En het stinkt niet zoals nagellak wel doet.


Wat vinden jullie van de nailart pennen van essence?
301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten